تست هوش/راز موفقیت/سخنان بزرگان/عاشقانه/و...
ايراني ميداني تفاوت نياكان تو با ديگران در چيست ؟! در بناهای بزرگ دنیا مانند دیوار چین و اهرام ثلاثه کتیبه هایی یافت شده که این عبارات در آن حکاکی شده بود: اگر برده ای در هنگام کار آسیب دید او را گردن بزنید! ولی در تخت جمشیده ، در کتیبه ها مکشوف نوشته شده بود اگر کارگری (فرق کارگر با برده بسیار است) در هنگام کار در این بنا آسیب دید حکومت موظف است تا اخر عمر وسایل امرار معاشاو را بدون هیچ منت و چشم داشتی پرداختکند!
جمعه 11 / 5 / 1391برچسب:تفاوت نیاکان ایرانی با دیگران,کتیبه تخت جمشید, :: 12:1 قبل از ظهر :: نويسنده : Alireza
text describing the image
شنبه 10 / 5 / 1391برچسب:, :: 4:22 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
این مطلبی که براتون مینویسم را لطفا با دقت تا انتها بخونید حدودا اوایل مرداد سال نود ،متاسفانه در سوگ خواهر یکی از دوستان قدیمیم نشستیم، دختری که دکترای معماری داشت و در چندین دانشگاه تدریس میکرد، پیانو را به زیبایی مینواخت و از همه مهمتر دو تا بچه داشت این خانم دکتر بعد از خوردن شاتوت دچار افت شدید فشار خون میشه بطوری که به بیمارستان منتقلش میکنند وقتی رسیده بوده بیمارستان به قدری کبود شده بوده که پزشکها فکر میکنن در اثر ضربو شتم به این حال افتاده و بعد از چند ساعت به اغما میره و کمتر از یک هفته بعدش برای همیشه از پیش ما میره اولش همه به سمی بودن شاتوتها مشکوک میشند، علی رغم اینکه هیچ آدم عاقلی درخت توت و شاتوت و امثالهم را سمپاشی نمیکنه، ولی نتایج کالبد شکافیهیچ چیزی را نشان نمیده و بدون اینکه جواب مشخصی به خانواده او داده بشه مرگ مشکوک گزارش میشه حالا بعد از سه هفته با پیگیریهایی که خانواده اش کرده اند و مکاتباتی که با دوستان پزشکشون که خارج از کشور هستند انجام دادند متوجه شدند که تابستانگذشته سی مورد مشابه در امریکا گزارش شده که دقیقا با همین مشخصات مردند و آلمان اولین کشوری بوده که متوجه این بیماری جدید و ناشناخته شده و ظاهرا اسمش مسمومیت نیکولای است و هنوز هیچپادزهری براش پیدا نشده از همه بدتر اینکه ظاهرا این بلا بر سر دو کودک سه ساله و شش ساله یک خانواده دیگه هم توی همین ایران خودمون اومده که به فاصله چهل روز از همدیگه فوت شدند و هنوز هیچ کس توی هیچ خبر گزاری این موضوع را منتشر نکرده مشخص نیست که چه چیزی باعث مسمومیت این افراد با شاتوت میشه ولی یکی از پزشکها گفته قدرت مسمومیت در حد مسمومیت با مرگ موش است شاید این هم یکی از اون مواردی باشه کهاین روزها به محصولات وارداتی چینی مربوط میشه، شاید بذر این گیاهها آلوده بوده یا، نمیدونم والا به هر حال از همه شما خواهش میکنم با انتشار این خبر به بقیه اطلاع رسانی کنید وتا گزارشهای بعدی از خوردن شاتوت و فراورده های آن مثل آب شاتوت و مربا و....، خودداری فرمایید. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.
شنبه 10 / 5 / 1391برچسب:مسمومیت و مرگ با شاتوت, مسمومیت نیکولای, :: 1:25 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
معمای خیلی باحال دکتر حسابی حتما بخونین یه تست هوش خیلی باحاله سه نفر برای خرید ساعتی به یک ساعتفروشی مراجعه میکنند. قیمت ساعت ۳۰ هزار تومان بوده و هر کدام نفری ۱۰ هزار تومن پرداخت میکنند تا آن ساعت را خریداری کنند… بعد از رفتن آنها ، صاحب مغازه به شاگردش میگوید قیمت ساعت ۲۵ هزار تومان بوده. این ۵ هزار تومان را بگیر و به آنها برگردان شاگرد ۲ هزار تومان را برای خود بر میدارد و ۳ هزار تومان باقیمانده را به آنها برمیگرداند. (نفری هزار تومان) حال هر کدام از آنها نفری ۹ هزار تومان پرداخت کرده اند . که ۳*۹ برابر ۲۷ میشود این مبلغ به علاوه آن ۲ هزار تومان که پیش شاگرد است میشود ۲۹ تومان هزار تومان باقیمانده کجاست ؟ طراح سوال : دکتر حسابی . . . . . . و اما جواب معما تا جایی که شاگرد دوهزار تومان رو برای خود و سه هزار رو به آنها پسمیدهد درست است اما مشکل اینجا وجود داره که وقتی نفری ۱۰۰۰ میگیرن در واقعنفری ۹۰۰۰ تومان پرداخته اند که ۹۰۰۰*۳=۲۷۰۰۰ و ۲۰۰۰ میشه ۲۹۰۰۰ تومان!!!! اشتباه همین جاست که نباید ۲۷ رو با ۲ جمع کرد و درواقع باید آنها رو از هم کم کرد.(۲۵ ۲ تومان پول شاگرد =۲۷) یعنی سه نفر ۳۰۰۰۰ تومان پول دادند که سه هزار تومان رو شاگرد به آنها برمیگرداند پس آنها ۲۷۰۰۰ تومان دادند که ۲۰۰۰ تومان رو شاگرد برداشته و ۲۵۰۰۰ هزار تومان رو بابت پول ساعت پرداخته اند. به همین سادگی.
شنبه 10 / 5 / 1391برچسب:معما,تست هوش,معمای دکتر حسابی,, :: 1:25 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
در این صفحه 4 تا سوال هستش باید اونها رو سریع جواب بدی حق فکر کردن نداری حالا بگذار ببینم چقدر باهوش هستی برو پایین تر..... سوال اول : فرض کنید در یک مسابقه ی دوی سرعت شرکت کرده اید. شما از نفر دوم سبقت می گیرید حالا نفر چندم هستید؟ برای پاسخ به سوال دوم، باید زمان کمتری را نسبت به سوال اول فکر کنی . سوال دوم : اگر شما توی همان مسابقه از نفر آخر سبقت بگیرید، نفر چندم خواهید شد؟ ریاضیات فریبنده !!! سوال سوم رو فقط ذهنی حل کنید. از قلم و کاغذ و ماشین حساب استفاده نکنید. سوال سوم : عدد 1000 رو فرض کنید. 40 رو به اون اضافه کنید. حاصل رو با یک 1000 دیگر جمع کنید. عدد 30 رو به جواب اضافه کنید. با یک هزار دیگر جمع کنید. حالا 20تا دیگر به حاصل جمع، اضافه کنید. با 1000 تای دیگر جمع کنید و نهایتاً 10 تا دیگر به حاصل اضافه کنید. حاصل جمع بالا چنده؟ سوال چهارم : پدر ماری، پنج تا دختر داره : 1 - Nana 2- Nene 3- Nini ۴- Nono 5- اسم پنجمی چیه؟ پاسخ سوال اول : اگر پاسخ دادید که نفر اول هستید، کاملاً در اشتباه هستید! اگر شما از نفر دوم سبقت بگیرید، جای او را می گیرید ونفر دوم خواهید بود. اگر اشتباه پاسخ داده بودی امیدوارم توسوال اشتباه نکرده باشی پاسخ سوال دوم : اگر جواب شما این باشه که شما یکی مانده به آخر هستید، باز هم در اشتباهید. بگید ببینم شما چه طور می توانید از نفرآخر سبقت بگیرید؟؟ (اگر شما از نفر آخر عقب تر باشید، خوب شما نفر آخر هستید و از خودتون می خواهید سبقت بگیرید؟؟؟؟؟) اگر اشتباه پاسخ داده بودی شما در این مورد خیلی خوب کار نمی کنید، نه؟ پاسخ سوال سوم : به عدد 5000 رسیدید؟ جواب درست 4100 است. باور ندارید با ماشین حساب حساب کنید. اگر اشتباه پاسخ داده بودی امیدوارم سوال آخر را درست جواب داده باشی. آبروت درخطره!!! پاسخ سوال چهارم : Nunu ؟ نه! البته که نه. اسم دختر پنجم ماری هستش. یک بار دیگر سوال رو بخونید. فهميديد چقدر باهوشيد؟؟؟؟ *منبع http://www.beytoote.com*
شنبه 10 / 5 / 1391برچسب:معما,تست هوش,, :: 12:25 قبل از ظهر :: نويسنده : Alireza
text describing the image
چهار شنبه 9 / 5 / 1391برچسب:, :: 10:55 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
text describing the image
پنج شنبه 5 / 5 / 1391برچسب:, :: 5:38 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
چهار شنبه 2 / 5 / 1391برچسب:, :: 11:13 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
آيا مي خواهيد در زندگي شخصي و خصوصي خود موفق باشيد؟ جواب مثبت به اين سؤال يك پاسخ بجاست. به خواندن اين متن ادامه دهيد تا 4 روش ساده كسب موفقيت فردي بدون اتلاف انرژي را دريابيد. وقتي از اول تا آخر اين متن را درك و سپساجرا كنيد به نتايجي خواهيد رسيد كه هميشه در پي آن بوده ايد. موضوع مهم اينكه آنچه در اين جا مي آموزيد قابل اجرا و عملي است.

ادامه مطلب ...

واسم سوال شده ک :

اين بنده خدا فردوسي كه سي سال بسي رنج برد تا عجم رو زنده كنه به پارسي
بعد ملت ميرن سر قبرش واسش فاتحه عربی مي‌خونن ......
خوشحال ميشه يا ناراحت ؟؟؟

شنبه 30 / 3 / 1391برچسب:, :: 9:43 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدید!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان های طلایی و آدرس goldstorys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 360
بازدید کل : 33738
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1