تست هوش/راز موفقیت/سخنان بزرگان/عاشقانه/و...
استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آنرا بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟ شاگردان جواب دادند 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم. استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقاً وزنش چقدر است. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقى خواهد افتاد. شاگردان گفتند: هیچ اتفاقى نمی افتد. استاد پرسید: خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقى می افتد؟ یکى از شاگردان گفت: دست تان کم کم درد می گیرد. حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟ شاگرد دیگرى جسارتاً گفت: دست تان بی حس می شود. عضلات به شدت تحت فشار قرار می گیرند و فلج می شوند. و مطمئناً کارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند. استاد گفت: خیلى خوب است. ولى آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده است؟ شاگردان جواب دادند: نه پس چه چیز باعث درد و فشار روى عضلات می شود؟من چه باید بکنم؟ شاگردان گیج شدند: یکى از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید. استاد گفت: دقیقاً . مشکلات زندگى هم مثل همین است. اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید، اشکالى ندارد. اگر مدت طولانی ترى به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد. اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کارى نخواهید بود. فکر کردن به مشکلات زندگى مهم است. اما مهم تر آن است که در پایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرید، هر روزصبح سرحال و قوى بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشى که برایتان پیش می آید، برآیید! دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذار. زندگى همین است! منبع؛میهن دانلود
چهار شنبه 8 / 3 / 1391برچسب:داستان,داستان زیبا,لیوان و مشکلات آن, :: 4:29 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
آلن جونز کشیش می گوید برای ساختن روح به چهار نیروی نامرئی نیاز داریم : عشق ، مرگ ،قدرت ، زمان . عشق لازم است زیرا خدا ما را دوست دارد . آگاهی از مرگ لازم است تا زندگی را بهتر بفهمیم . مبارزه برای رشد لازم است ، اما نباید در دام قدرتی که در این مبارزه به دست می آید بیفتیم زیرا می دانیم که این قدرت هیچ ارزشی ندارد. سرانجام باید بپذیریم که روح ما هر چند ابدی است اما در این لحظه گرفتار دام زمان است ، با فرصتها و محدودیتهایش.بدین ترتیب باید طوری عمل کنیم که درزمان بگنجد، کاری کنیم تا به هر لحظه ارزش بگذاریم .نباید این چهار نیرو را مشکلاتی بدانیم که باید حل کنیم ، زیرا خارج از اختیار ماست . باید آنها را بپذیریم و بگذاریم آن چه را که باید به ما بیاموزند .
چهار شنبه 8 / 3 / 1391برچسب:داستان,ساختن روح,داستان زیبا,, :: 1:35 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
این مطلب را من از شبکه ی اطلاع رسانیی تلفن همراه ایران گرفته ام. آدرس اینترنتی: www.mob.ir "سازمان جهانی بهداشت"(WHO) و"آژانس بین‌المللی تحقیقات سرطان"(IARC) طی گزارشی مشترک اعلام کردند که استفاده از تلفن‌همراه می‌تواند احتمال بروز سرطان‌های مغزی بدخیم را افزایش دهد. به گزارش ایستنا، سازمان جهانی بهداشت با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش مفصلی را در مورد فرکانس‌های رادیویی منتشر شده از دستگاه‌های الکترومغناطیسی موجود در اطراف انسان‌ها را منتشر کرد و بخشی از این فرکانس‌ها که از دستگاه‌های مختلف به‌خصوص تلفن‌های همراه منتشر می‌شوند را سرطان‌زا خواند. در بیانیه این سازمان آمده است: «طی سال‌های گذشته هشدارهای فراوانی در مورد انتشار فرکانس‌های رادیویی از دستگاه‌های الکترومغناطیسی و به خطر افتادن سلامت افراد منتشر شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به خطرات فراوان فرکانس‌های دستگاه‌ها و آنتن‌های مربوط به سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم اشاره کرد.

ادامه مطلب ...
سه شنبه 7 / 3 / 1391برچسب:, :: 10:33 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
سه شنبه 7 / 3 / 1391برچسب:افزایش عمر,اعمالی که عمر را زیاد میکنند,, :: 9:34 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
1. دوستت دارم٬ نه بخاطر شخصیت تو٬بلکه بخاطر شخصیتی که هنگام با تو بودن پیدا میکنم. ۲-هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود ۳- اگر کسی تو را آنطوریکه میخواهی دوست ندارد به این معنی نیست که با تمام وجود تو را دوست ندارد ۴- دوست واقعی کسی است که دستهایت را بگیرد ولی قلبت را احساس کند ۵- بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که درکنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید. ۶- هرگز لبخند را ترک نکن٬حتی وقتی ناراحتی چون هر کس امکان دارد عاشق لبخند تو شود. ۷- تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ولی برای بعضیها تمام دنیائی ۸- هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیستوقتش را با تو بگذراند ٬نگذران ۹- شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاریاز افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را٬به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر میتوانی شکرگذار باشی. ۱۰- به چیزی که گذشت غم مخور ٬ به آنچه که پس از آن می آید لبخند بزن ۱۱- همیشه کسانی هستند که تو را می آزارند٬با این حال همواره به دیگران اعتماد کن و فقط مواظب باش که به کسی که به تو آزار رسانده دوباره اعتماد نکنی. ۱۲- خود را به فرد بهتری تبدیل کن و مطمئن باش که خود را میشناسی٬ قبل از آنکه شخص دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی او تو را بشناسد. ۱۳- زیاده از حد خودت را تحت فشار نگذار٬بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را نداری.
سه شنبه 7 / 3 / 1391برچسب:13خط برای زندگی,گابریل گارسیا مارکز,سخنان بزرگان, :: 6:21 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
همه ما خیلی وقت‌ها لیستی از کارهایی که باید انجام بدهیم آماده می‌کنیم. اما درمورد کارهایی که بایداز آنها دست بکشیم چطور؟ افراد موفق کارهایی که در زیر عنوان می‌کنیم را انجام نمی‌دهند اما این احتمال وجود دارد که شما هنوز انجامشان می‌دهید. همین امروز تصمیم بگیرید و این کارها را به لیست کارهای کنارگذاشتنی اضافهکنید. ۱٫ بهانه آوردن. افراد موفق دیگران را مقصر نمی‌کنند و بهانه نمی‌آورند و از بدشانسی‌شان شکایت نمی‌کنند. آنها مسئولیت کامل زندگی خود را بر عهده می‌گیرند. آنها می‌دانند که موفقیت و شکست در دستان خود آنهاست. پس سعی نکنید خود را قربانی جلوه دهید یا بهانه‌ بیاورید. ۲٫ بی مقصد پیش رفتن. افراد موفق برنامه دارند. زندگی آنها جهت و مقصد دارد. هیچوقت بی اراده کاری نمی‌کنند و بی مقصد پیش نمی‌روند به امید اینکه بهترین‌ها برایشان اتفاق بیفتد. آنها برای خود هدف تعیین می‌کنند و بعد برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی می‌کنند. اگر شما از آن دسته آدمهای هرچه پیش آید خوش آید هستید، از این رویکرد دست بکشید و شروع به برنامه‌ریزی کنید.

ادامه مطلب ...
سه شنبه 7 / 3 / 1391برچسب:موفقیت,ترک عادات,ترک 7 عادت برای موفقیت, :: 2:25 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
یک بازرگان موفق و ثروتمند ،از یک ماهی گیر شاد که در روستایی در مکزیک زندگی می کرد و هرروز تعدادکمی ماهی صید می کرد و می فروخت پرسید : چقدر طول می کشد تا چند تا ماهی بگیری ؟ ماهی گیر پاسخ داد: مدت خیلی کمی. بازرگان گفت : چرا وقت بیشتری نمی گذاری تا تعداد بیشتری ماهی صید کنی؟ پاسخ شنید: چون همین تعداد برای سیر کردن خانواده ام کافی است. بازرگان متعجب پرسید : پس بقیه وقتت راچیکار می کنی؟ ماهی گیر جواب داد: با بچه ها یم گپ می زنم . با آن ها بازی میکنم . با دوستانم گیتار می زنم. بازرگان به او گفت : اگر تعداد بیشتری ماهی بگیری می توانی با پولش قایق بزرگتری بخری و با درآمد آن قایق های دیگری خریداری کنی آن وقت تعداد زیادی قایق برای ماهیگیری خواهی داشت. بعد شرکتی تاسیس می کنی و این دهکدهکوچک را ترک می کنی و به مکزیکوسیتی می روی و بعدها به نیویورک وبه مرور آدم مهمی می شوی. ماهی گیر پرسید : این کار چه مدتی طول می کشد و پاسخ شنید : حدودا بیست سال. و بازرگان ادامه داد: در یک موقعیت مناسب سهام شرکتت را به قیمت بالا میفروشی و این کار میلیون ها دلار نصیبت می کند. ماهی گیر پرسید : بعد چه اتفاقی می افتد ؟ بازرگان حواب داد : بعد زمان باز نشستگیت فرا می رسد . به یک دهکده ی ساحلی می روی برای تفریح ماهی گیری میکنی . زمان بیشتری با همسر وخانواده ات می گذرانی و با دوستانت گیتار می زنی و خوش میگذرانی. ماهی گیر با تعجب به بازرگان نگاه کرد اما آیا بازرگان معنای نگاه ماهی گیر را فهمید؟
یک شنبه 5 / 3 / 1391برچسب:ماهیگیر ثروتمند, :: 2:25 بعد از ظهر :: نويسنده : Alireza
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدید!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستان های طلایی و آدرس goldstorys.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 357
بازدید کل : 33735
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1